1. OBJEKTET E BIZNESIT DHE ORARET E SHËRBIMIT
Zyra e regjistruar - pronari i dyqanit
G2 group sh.p.k
Rr. Vaso Pasha, Pall 14, Tirane
E: info@g2groupshpk.com
2. KUSHTET E BLERJES
Çmimet me pakicë publikohen në faqen e internetit. Dyqani online ofrohet për të gjithë përdoruesit. Opsionet e pagesës për klientët me pakicë:
•
• pagesë në dorëzim: blerësi paguan shërbimin e dërgesës gjatë marrjes në dorëzim
Për shkak të natyrës së biznesit online, përmbajtja e ofruar e dyqaneve online përditësohet dhe ndryshohet shpesh dhe shpejt.
Përveç produkteve me çmim të plotë në dyqanin tonë online, ne ofrojmë edhe produkte me çmime outlet (stok me ulje nga sezonet e mëparshme).
Dyqani Crocs ruan të drejtën të tërhiqet nga dërgesa e mallrave nëse mallrat e porositura nuk janë në magazinë. Në këtë rast, shuma e paguar tashmë do t'i kthehet plotësisht klientit ose klienti do të ketë mundësinë të ndryshojë porosinë në përputhje me pikën 9 të Kushteve.
Çmimet të cilave nuk u është hequr vizë në mes, përbëjnë çmimin e plotë ose të rregullt. Nëse një produkt është me ulje, çmimit të rregullt i hiqet vizë në mes dhe krahas tij shënohet përqindja e uljes, si dhe çmimi i ri promocional, të cilit nuk i hiqet vizë në mes. Çmimet e rregullta janë çmimet tona të shitjes me pakicë të vendosura nga ofruesi. Çmimi juaj është çmimi me ulje që zbatohet kur blini produkte outlet (produkte me ulje të përhershme) ose produkte me ulje aktuale.
3. KUSHTET
Kushtet e përgjithshme të dyqanit online të Crocs janë hartuar në përputhje me ligjin për mbrojtjen e konsumatorit , bazuar në kodet ndërkombëtare për tregtinë elektronike.
Dyqani online i Crocs (referuar në vijim si "dyqani online") menaxhohet nga Creativ, novi mediji d.o.o., një ofrues i shërbimeve të tregtisë elektronike (referuar në vijim si "ofruesi"). Kur regjistrohet në dyqanin online, përdoruesi merr një fjalëkalim dhe fut adresën e vet të emailit. Adresa e emailit dhe fjalëkalimi identifikojnë pa mëdyshje përdoruesin dhe e lidhin përdoruesin me pjesën tjetër të të dhënave të futura.
Duke u regjistruar, përdoruesi fiton të drejtën për të bërë një blerje.
Kushtet e përgjithshme kanë të bëjnë me funksionimin e dyqanit online, të drejtat e përdoruesit dhe marrëdhëniet e biznesit midis ofruesit dhe blerësit.
4. AKSESI NË INFORMACION
(përmbledhje e legjislacionit)
Ofruesi merr përsipër t'i japë blerësit informacionin e mëposhtëm në çdo kohë:
* a) identitetin e kompanisë (emri dhe selia e regjistruar, numri i regjistrimit),
* b) informacion kontakti që mundëson komunikim të shpejtë dhe efikas me përdoruesin (email, telefon),
* c) karakteristikat thelbësore të mallrave ose shërbimeve (duke përfshirë shërbimet pas shitjes dhe garancitë),
* d) dispozicionin e produktit (çdo produkt ose shërbim i ofruar në faqe duhet të jetë në dispozicion brenda një kohe të arsyeshme),
* e) kushtet e dërgesës të produktit ose të shërbimit (mënyra, vendi dhe koha e dërgesës),
* f) të gjitha çmimet duhet të përcaktohen qartë dhe pa mëdyshje dhe duhet të tregohet nëse i përfshijnë tashmë taksat dhe kostot e transportit,
* g) mënyrën e pagesës dhe të dërgesës,
* h) vlefshmërinë kohore të ofertës,
* i) periudhën brenda së cilës kontrata mund të tërhiqet ende dhe kushtet e tërheqjes; përveç kësaj, informacione se sa, nëse ka, do t'i kushtojë blerësit kthimi i produktit,
* j) sqarimin e procedurës së ankesës, duke përfshirë informacionet e kontaktit ose informacionet për shërbimin e klientit.
5. PËRSHKRIMI I HAPAVE TEKNIKE PËR BËRJEN E NJË BLERJEJE OSE QË SHPIEN DREJT LIDHJES SË KONTRATËS
Më poshtë janë hapat teknikë që mund të ndërmerrni për të bërë një blerje në dyqanin online, duke çuar në lidhjen e kontratës.
1. Shtimi i produkteve në shportën elektronike (blerësi mund të ndryshojë sasitë si dhe të shtojë dhe heqë produkte)
2. Hyrja në seksionin e blerjeve (blerësi fut adresën e dëshiruar dhe mënyrën e pagesës)
3. Hapi i fundit i procesit të blerjes - konfirmimi i porosisë
• blerësi kontrollon të gjitha detajet dhe fut kodet e uljeve
• nëse blerësi është i kënaqur me porosinë, e konfirmon porosinë duke klikuar butonin "Konfirmo blerjen", ku blerësi do të jetë i detyruar të paguajë për porosinë
• nëse blerësi nuk është i kënaqur me porosinë, ai mund të kthehet pas pasi të jetë kryer i gjithë procesi i blerjes duke përdorur butonat ''pas'' dhe të ndryshojë ndonjë nga elementet e porosisë
• blerësi sheh një përmbledhje të plotë të porosisë së vet, duke përfshirë adresën e zgjedhur, kohën e dërgesës, shumat e blerjes dhe mënyrën e pagesës
Pasi të ketë kontrolluar dhe konfirmuar porosinë, blerësi do të marrë gjithashtu një përmbledhje të tillë të blerjes së tij në adresën e emailit që përdori për t'u regjistruar në dyqanin online. Përmbledhja e porosisë përfshin gjithashtu një lidhje për te Kushtet e plota. Në këtë mënyrë, blerësi ka gjithmonë akses në përmbajtjen e porosisë së tij dhe dispozitat kontraktuale (Kushtet), të cilat ai gjithashtu mund t'i ruajë dhe riprodhojë.
6. ÇMIMET
Të gjitha çmimet janë në monedhën Shqiptare (Lek) dhe përfshijnë tatimin mbi vlerën e shtuar (TVSH). Çmimet dhe promocionet e tjera (ulje, dhurata, mënyra e dërgesës, etj.) janë të vlefshme në momentin e kryerjes së porosisë dhe nuk kanë vlefshmëri të paracaktuar.
Ulja vlen për blerjet e bëra në sasi më të vogël nga persona juridikë dhe fizikë. Për blerje më të mëdha të bëra nga persona juridikë, ne do të përgatisim një ofertë të përshtatur për ju - na kontaktoni në .
Ofruesi rezervon të drejtën të ndryshojë çmimet.
Pavarësisht përpjekjeve tona më të mira për të ofruar informacionin më të përditësuar dhe të saktë, është e mundur që një çmim të jetë i pasaktë. Në këtë rast, ose në rast se çmimi i artikullit ndryshon gjatë përpunimit të porosisë, ofruesi do t'i japë blerësit mundësinë të tërhiqet nga blerja dhe t'i ofrojë blerësit një zgjidhje që do të jetë e kënaqshme për të dyja palët.
7. PAGESA
Dyqani online i Crocs ju lejon të paguani në mënyrë elektronike me kartë ose në dorëzim kur merrni dërgesën tuaj.
Pagesa mund të bëhet vetëm si shumë njëshe. Ofruesi lëshon një faturë me një ndarje të kostos në një material rezistent. Blerësi do të marrë një faturë për blerjen e tij në paketimin me produktin që ka porositur.
8. DËRGESA
G2 group sh.p.k garanton dërgesë të shpejtë të produkteve që blini. Porositë e marra pas orës 12:00 të premteve ose të shtunave, të dielave dhe festave zyrtare do të trajtohen si porosi të marra ditën e ardhshme të punës.
Do të njoftoheni për kohën e dërgesës me email (konfirmimi i porosisë, përmbyllja e porosisë dhe dërgimi). Në këtë mënyrë do të ndiqni ecurinë e porosisë suaj.
Produktet e porositura dërgohen në ditët e punës nga e hëna në të premte.
Kostot e dërgesës:
VLERA E SHPORTËS ÇMIMI I TRANSPORTIT
0-9.900 ALL 200 ALL ne Shqiperi (pagesa në dorëzim)
mbi 10.000 ALL 0,00 ALL
G2 group sh.p.k do të përpiqet t'jua dërgojë produktin në afatin e përcaktuar, por nuk do të mbajë përgjegjësi për ndonjë vonesë në dërgim të shkaktuar nga rrethanat nga ana e kompanisë së transportit.
9. E DREJTA E TËRHEQJES, KTHIMI I MALLRAVE
Blerësi ka të drejtë të njoftojë shitësin brenda 14 ditëve nga marrja e mallit se do të tërhiqet nga kontrata pa u dashur të japë arsye për vendimin e tij. Blerësi duhet të njoftojë me shkrim shitësin për qëllimin e tij për t'i kthyer mallrat brenda 14 ditëve nga marrja e mallit, me email te: ose me postë të rregullt te: G2 group sh.p.k, Rr.Vaso Pasha, Pall 14, Tirane. Nëse blerësi i kthen mallrat e marra brenda periudhës së tërheqjes (d.m.th. 14 ditë nga marrja e mallit), ky do të konsiderohet komunikim tërheqjeje. Mallrat duhet të kthehen nga blerësi të padëmtuara, në të njëjtën sasi dhe në paketimin e tyre origjinal (ekskluzivisht si pako), jo më vonë se 14 ditë pas njoftimit të tërheqjes, përveç rasteve kur malli është shkatërruar, ka humbur ose është pakësuar në sasi pa fajin e konsumatorit. Mallrat e kthyera duhet të shoqërohen nga një kopje e faturës dhe formulari i plotësuar i kërkesës, të cilin Blerësi e merr në dërgesë së bashku me mallrat e dorëzuara ose i printon këtu. Kostoja e kthimit të mallit do të përballohet nga blerësi. G2 group sh.p.k do t'i kthejë konsumatorit çmimin e blerjes sa më shpejt të jetë e mundur, por jo më vonë se 14 ditë pas marrjes së njoftimit të tërheqjes nga kontrata.
Në vend të rimbursimit, blerësi mund të zgjedhë gjithashtu një artikull tjetër, d.m.th. të zëvendësojë artikullin e gabuar me atë të duhurin - të njëjtin ose një produkt krejtësisht të ndryshëm ose produkte të ndryshme të zgjedhura midis produkteve aktualisht në magazinë në dyqanin online të Crocs. Kur shkëmbeni një artikull, mënyra më e lehtë është që blerësi të zgjedhë artikuj vlera e të cilave përputhet me atë të produktit të kthyer. Përndryshe, stafi i Crocs do të organizojë një pagesë shtesë ose një rimbursim. Nëse dëshironi të shkëmbeni një artikull me një tjetër, plotësoni këtë formular kur ktheni artikullin e gabuar. Në rast shkëmbimi, kostoja e ridërgimit të artikullit zëvendësues do të përballohet nga G2 group sh.p.k
Mund të kthehen vetëm mallrat që plotësojnë kriteret e mëposhtme:
1. Mallrat kanë të gjitha etiketat origjinale
2. Mallrat nuk janë përdorur ende, nuk janë dëmtuar dhe janë në të njëjtën gjendje si kur janë blerë
3. Nuk ka aroma që nuk ishin të pranishme në momentin e blerjes
Të gjitha mallrat e dërguara nga ofruesi janë të natyrës dhe madhësisë së tillë që mund të kthehen me postë - kostot përcaktohen nga ofruesit e shërbimeve të dërgesës postare dhe të paketave.
10. MBROJTJA E TË DHËNAVE
G2 group sh.p.k merr përsipër të mbrojë në mënyrë të përhershme të gjitha të dhënat personale. Të dhënat do të përdoren ekskluzivisht për dërgimin e materialeve informative, ofertave, faturave dhe për komunikime të tjera të nevojshme. Në asnjë rrethanë të dhënat e përdoruesit të faqes së internetit crocs.al nuk do t'i zbulohen një pale të tretë.
Ofruesi përdor mjetet e duhura teknologjike dhe organizative për të mbrojtur transferimin dhe ruajtjen e të dhënave personale.
11. KOMUNIKIMI
G2 group sh.p.k, ofruesi, mund të kontaktojë përdoruesin vetëm me anë të komunikimit në distancë nëse përdoruesi nuk e kundërshton shprehimisht këtë.
Emailet e reklamave duhet të përmbajnë komponentët e mëposhtëm:
• duhet të shënohen qartë dhe pa mëdyshje si mesazhe reklamuese;
• dërguesi duhet të jetë qartësisht i dukshëm;
• ofertat e ndryshme të shitjeve, promocionet dhe teknikat e tjera të marketingut duhet të shënohen si të tilla. Kushtet e tyre gjithashtu duhet të përcaktohen qartë;
• Dëshira e përdoruesit për të mos marrë mesazhe reklamuese duhet të respektohet.
12. ANKESAT
Ofruesi i përmbahet legjislacionit në fuqi për mbrojtjen e konsumatorit. Ankesat zgjidhen në përputhje me ligjin për mbrojtjen e konsumatorit.
Ne jemi gjithmonë në dispozicion për t'u marrë me ankesat tuaja me telefon në ose me email tek
G2 group sh.p.k. përpiqet të zgjidhë çdo mosmarrëveshje në mënyrë miqësore.
Ofruesi, në përputhje me normat ligjore, nuk njeh asnjë ofrues jashtëgjyqësor zgjidhjesh për mosmarrëveshjet konsumatore si kompetent për zgjidhjen e mosmarrëveshjeve konsumatore që mund të iniciohen nga konsumatori në përputhje me ligjin për zgjidhjen jashtëgjyqësore të mosmarrëveshjeve me konsumatorin.
Këtu, ofruesi publikon gjithashtu një lidhje me platformën e zgjidhjes së mosmarrëveshjeve në internet (ODRP):
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
13. DEFEKTET MATERIALE
Në rast të defekteve materiale në mallrat e blera, ofruesi respekton të gjitha dispozitat ligjore dhe praktikat e mira të biznesit. Ofruesi merr përsipër përgjegjësinë për defektet materiale kur plotësohen kushtet e përcaktuara në ligjin për mbrojtjen e konsumatorit. Ai u ofron klientëve një zgjidhje të shpejtë dhe të përshtatshme për çdo ankesë. Në rast të një defekti material, shitësi do të përballojë të gjithë koston e transportit të artikullit me të cilin ka të bëjë ankesa dhe të çdo artikulli zëvendësues.
Më poshtë është teksti i plotë i nenit 37 të ligjit për mbrojtjen e konsumatorit, i cili rregullon çështjen.
Neni 37
Shitësi do t'i dorëzojë mallrat konsumatorit në përputhje me kontratën dhe do të mbetet përgjegjës për defektet materiale që lidhen me përmbushjen e kontratës.
Një defekt do të konsiderohet material nëse:
1. artikulli nuk ka karakteristikat e nevojshme për përdorimin e rregullt ose vënien në qarkullim;
2. artikulli nuk ka karakteristikat e nevojshme për përdorimin e veçantë për të cilin blerësi e ka blerë, dhe kjo ka qenë ose është dashur t'i bëhet e ditur shitësit;
3. artikulli nuk i ka karakteristikat dhe veçoritë për të cilat është rënë dakord ose parashikuar shprehimisht ose në heshtje;
4. shitësi ka dorëzuar një artikull që nuk përputhet me kampionin ose modelin, përveç rasteve kur kampioni ose modeli është paraqitur vetëm për qëllime informative. Përshtatshmëria e mallrave për përdorim normal do të vlerësohet në lidhje me mallrat e zakonshme të të njëjtit lloj dhe duke pasur në lidhje me çdo deklaratë të shitësit në lidhje me karakteristikat e mallrave, të ofruara nga shitësi ose prodhuesi, veçanërisht nëpërmjet reklamimit, prezantimit të produktit ose treguesve në mallra. Përgjegjësia për defektet materiale do t'u nënshtrohet dispozitave të ligjit që rregullon detyrimet, përveç nëse parashikohet ndryshe nga ky ligj.
Neni 37a
Konsumatorët mund të ushtrojnë të drejtat e tyre që rrjedhin nga një defekt material me kusht që të njoftojnë shitësin për defektin brenda dy muajve nga zbulimi i defektit.
Në njoftimin e një defekti, konsumatori duhet të përshkruajë saktë defektin dhe t'i mundësojë shitësit të inspektojë artikullin.
Konsumatori mund të njoftojë personalisht shitësin për defektin dhe shitësi ose duhet t'i japë konsumatorit një faturë ose t'i referojë në dyqanin ku është blerë artikulli ose te përfaqësuesi i shitësit me të cilin kanë lidhur kontratën.
Neni 37b
Shitësi nuk mban përgjegjësi për defekte materiale që shfaqen më shumë se dy vjet pas dërgesës të artikullit.
Nëse kontrata ndërmjet shitësit dhe konsumatorëve ka të bëjë me një artikull të përdorur, shitësi nuk mban përgjegjësi për defekte materiale në mallra që shfaqen më shumë se një vit pas dërgesës të artikullit.
Kur një e metë shfaqet brenda gjashtë muajve nga dërgimi i artikullit, e meta do të konsiderohet se ka ekzistuar në momentin e dërgesës.
Neni 37c
Konsumatori që ka informuar shitësin për një defekt në mënyrën e përcaktuar, ka të drejtë të kërkojë që shitësi:
- të eliminojë defektin në mall; ose
- të rimbursojë një pjesë të shumës së paguar në raport me defektin; ose
- të zëvendësojë mallin me defekt me mall të ri pa të meta; ose
- të rimbursojë të gjithë pagesën.
Në të gjitha rastet, konsumatori ka të drejtë të kërkojë nga shitësi që ta rimbursojë për çdo dëm, veçanërisht rimbursimin e kostove të materialit, pjesëve të këmbimit, punës, transferimit dhe transportit të produkteve të shkaktuara në lidhje me përmbushjen e detyrimeve të përmendura në paragrafin paraardhës.
Të drejtat e konsumatorit të përmendura në paragrafin e parë skadojnë dy vjet nga dita kur konsumatori ka njoftuar shitësin për defektin material.
Neni 37č
Asnjë dispozitë kontraktuale nuk do të kufizojë ose përjashtojë përgjegjësinë e shitësit për defekte materiale siç parashikohet nga ky ligj.
Çdo dispozitë kontraktuale në kundërshtim me paragrafin e mësipërm do të jetë e pavlefshme.
14. KUSHTE TË TJERA
G2 group sh.p.k përpiqet të mbajë informacionin të përditësuar, por nuk mban përgjegjësi për ndonjë gabim ose pasaktësi në përmbajtjen e ofruar në faqen e internetit.
Nëse keni ndonjë pyetje në lidhje me blerjet në dyqanin tonë online, na kontaktoni në dhe ne do t'ju japim një përgjigje sa më shpejt të jetë e mundur.