Pyetjet të shpeshta
Kur do ta marr porosinë?
Koha e parashikuar e dorëzimit tregohet në faqen Kohët dhe kostot e dorëzimit. Koha e dërgesës është e nevojshme për të kontrolluar pagesën e shumës së detyruar, për të përgatitur porosinë dhe për të kryer dërgesën. Në ditën e kryerjes së porosisë dhe në ditën e dërgesës, blerësi do të marrë një mesazh SMS/email nga shërbimi korrier që e informon për dërgesën e pakos.
A do të marr një email konfirmimi të porosisë pas përmbylljes së blerjes?
Po, pasi porosia të jetë kryer saktë, blerësi do të marrë një email konfirmimi. Tema e emailit është "Konfirmimi i porosisë nr...".
Nëse nuk e merrni emailin, kontrolloni dosjen Spam në serverin tuaj të emailit. Nëse nuk keni emaile të reja, na kontaktoni. Ne do ta ridërgojmë emailin.
Ku mund ta gjej numrin tim të porosisë?
Numri i porosisë është i përfshirë në titull dhe në përmbajtjen e emailit të konfirmimit të porosisë "Konfirmimi i porosisë nr...".
Kur do të marr një faturë për blerjen time?Pasi të jetë bërë pagesa, një faturë do të dërgohet në adresën e emailit të dhënë kur keni bërë porosinë. Për çdo porosi të bërë në dyqanin online të Crocs.al, lëshohet një faturë me TVSH. Nëse nuk e keni marrë faturën me email, kontrolloni nëse emaili ka përfunduar në dosjen tuaj SPAM. Nëse nuk ka faturë, kontaktoni me
shërbimin tonë të klientit me email.
Si mund ta paguaj porosinë time pasi të zgjedh opsionin "Pagesë në dorëzim"?
Nëse keni zgjedhur opsionin "Pagesë në dorëzim", porosia paguhet direkt te korrieri.
Si mund t'i kthej mallrat?Procesi i kthimit të mallrave është përcaktuar në faqen e internetit -
Kthimi i mallrave.
Si t'i marr mbrapsht paratë e mia?Procesi i rimbursimit është përcaktuar në faqen e internetit -
Kthimi i mallrave.
Sa kohë duhet për të marrë një rimbursim për një produkt të kthyer?
Rimbursimet do të bëhen brenda 14 ditëve pune nga data e marrjes së paketës. Shuma e detyrimit do të kthehet në llogarinë tuaj brenda 14 ditëve pune.
A është e mundur ta shkëmbeni artikullin e kthyer me një tjetër?
Fatkeqësisht, mallrat nuk mund të shkëmbehen drejtpërdrejt me të ndryshme. Nëse dëshironi të shkëmbeni produktin që keni blerë me një tjetër, do t'ju duhet ta ktheni atë në përputhje me procesin e kthimit, të bëni një porosi të re për produktin që keni zgjedhur dhe të paguani për mallrat e porositura sërish.
Çfarë duhet të bëj nëse produktet që kam marrë nuk përputhen me porosinë time?